Mar 3, 2013

♥ 2013 ♥

Assalamualaikum..

kekoknye,kekoknye..
seriously kekok dah nak menaip entry..
nak wat ayat pon xpandai dah..huhu

sedar tak sedar dah 3 bulan dah pon melalui fasa hidup di tahun 2013,di usia 23 tahun..
ye,ye..coz my birthday memang awal tahun lg..memang dah rasmi 23 tahun pon..
memang aku xpernah ade wishlist setiap kali masuk tahun baru,usia baru..
kenapa?sebab aku dah bosan berazam tapi tak tertunai..
aku rase lagi bagus kita tengok sendiri setiap tahun, perubahan apa yang berlaku kat diri kita..
jika perubahan itu ke arah baik,alhamdulillah kita teruskan..
jika perubahan itu memudaratkan, kita sama-sama perbaiki dan ubah slow-slow..
bukan senang nak berubah secara mendadak..ye dok??
aku pernah cakap aku nak berubah berpuluh-puluh kali..
tapi apa yang jadi? macam telur separuh masak je la..

apa yang aku perasan, memang ada sedikit perubahan dalam diri ni..
aku harap perubahan ni membawa aku jadi lebih baik, lebih matang, lebih berguna di mata semua orang..amin~ insya Allah akan cuba kekalkan..

saya nak jadi lebih rajin..
saya nak jadi lebih sihat..
saya nak jadi lebih baik..
saya nak jadi lebih pandai..
saya nak jadi lebih bertanggungjawab..
saya nak jadi lebih jujur..
saya nak jadi lebih kemas & teratur..
saya nak jadi lebih bersungguh-sungguh..

lastly, dengan harapan semua yang kat atas tu dapat bantu aku jadi lebih BERGUNA DUNIA & AKHIRAT..
yang tak penting,kita selit celah katil dulu.. :)



Alhamdulillah..perjalanan pertama hampir selesai..masih berbaki 1 tahun..all the best all!!
guess which one is me?? the one in pink!! =)


No comments:

Post a Comment