Apr 10, 2011

susah rupanya nak jaga perasaan ni..

Assalamualaikum..
kalau nak jaga perasaan orang susah,tapi aku rasa nak jaga perasaan sendiri lagi susah.sangat-sangat susah.kenapa?kenapa?kenapa? :(
camne ni?kalau nk jaga perasaan orang senang la jugak aku rasa,rasuah jer ngn benda-benda yang comel+cute+sweet.contohnye,bagi jer coklat.handmade coklat la,baru special..


takpon bagi keychain,the very cute keychain yang ade tulis berry cute..kan?


kalo rase kaya,bagi sebijik kek sampai dorang tak habis nak telan..


kalo pompuan lagi senang,hulur jer sekor teddy bear yang super duper cute..confirm tersengeh terus..


tapi tu kalau perasaan orang?kalau perasaan sendiri macam mane plak?konflik jiwa sepanjang masa,susah jugak.kan?macam mane ni?macam mane?saya nak jaga perasaan saya.ade sape-sape tau caranya?


adakah saya perlu membeli seekor keroppi dengan kebesaran saiz tahap maksimum untuk diri saya sendiri?dalam situasi sekarang,saya sendiri yang harus menjaga perasaan saya.tidak salah berlagak seolah-olah menghadiahkan sesuatu untuk diri sendiri.tak gitu?
kerana bagi saya,keroppi jauh lebih cute dan comel berbanding muka serabai saya buat masa ini..
ya,mungkin juga.hijau itu tenang,menawan dan warna alam.sejuk mato den.hijau keroppi itu jauh lebih menawan jika dibandingkan dengan gincu-gincu yang dipakai oleh miss malaysia pahang 2010*tak pasal2..


keroppi itu hijau..tau..macam ini...

siapa berani kata keroppi tu hudoh..angkat kening..
meh nak bagi sup pelempang 7mangkok!!

1 comment:

  1. ssh sebenarnya nk jaga ati sendiri hihi

    ReplyDelete